Over mij

Sandra Heemskerk Familieopstellingen

Ik ben Sandra Heemskerk (1970) en studeerde in 1995 af in de richting Maatschappelijk Werk en Dienstverlening aan de Haagse Hogeschool.

Na mijn HBO opleiding ging ik werken met jongeren die vastliepen in hun thuissituatie en geen eigen plek en huis meer hadden.

Prachtig werk wat ik met veel plezier heb gedaan. Ondertussen zijn mijn zoon en dochter geboren en wilde ik mij verder ontwikkelen. Ik ging werken bij de Reclassering en werd adviseur binnen de justitieketen.

Hier heb ik geleerd om de mens in zijn waarde te laten, mee te veren, onbevooroordeeld te zijn, te luisteren, te spiegelen, te laten, te voelen, mens te zijn, het kwade niet alleen als het kwade te zien en geloof te hebben in verandering.

Ieder mens heeft zijn eigen verhaal waarin hij of zij centraal staat. Zo ook jij!

Mijn leidende principes zijn zichtbaarheid, authenticiteit en eigen leiderschap.

Jij kan ook weer zichtbaar, authentiek en met eigen leiderschap in jouw leven staan.

Ik  heb middels opleidingen en (werk)ervaring kennis over diverse probleemgebieden waar jij als mens in vast kan lopen.

Mijn opleidingen als systemisch coach heb ik gevolgd bij de Bewustzijnsfabriek, de Academie voor Familieopstellingen en bij het Bert Hellinger instituut.

Welke ervaringen hebben anderen?

• Sandra heeft een open en rustige houding welke uitnodigt om in gesprek te gaan.
  • Ze stelt heldere en prikkelende vragen.
  • Ze legt de vinger op de zere plek en helpt met het vinden van de thema’s, ook wel inzicht krijgen in de blinde vlekken.
  • Ze weet veel woorden terug brengen tot de essentie, waardoor er weer grip ontstaat.
  • Ze luistert, stelt rake vragen en spiegelt waardoor jij weer in beweging komt.

In mijn privéleven, fysieke gesteldheid en werk heb ik enige hobbels gekend en weet ik hoe het voelt wanneer er zich ingrijpende gebeurtenissen voordoen. Ik heb ervaren dat je van crisis weer naar kracht kunt groeien. Het is soms nodig om pijn te voelen om weer in beweging te komen. Je eigen leiderschap weer terug te krijgen over je leven met al zijn dilemma’s en keuzes.

Wat verder nog leuk is om te weten is dat ik dicht bij de kust woont samen met haar luidruchtige teckel.

Sinds mijn 23e jaar draag ik gehoorapparaten en weet ik wat de impact van tinnitus en hyperacusis is.

Ik geniet van het fijne leven met mijn partner, vrienden en familie.

Daarnaast hou ik van lezen, yoga, fietsen, marktplaats afstruinen, een oude caravan op pimpen en er mee op reis gaan.

Familieopstelling Westland