Familieopstellingen

"familieopstellingen geven jou de mogelijkheid om bewust te worden waar jij onbewust tegen aanloopt. Oude patronen worden zichtbaar en doorbroken zodat jij weer kan groeien en ontwikkelen"

"Voorwaarts leven is achterwaarts begrijpen"

We kennen allemaal wel het gevoel dat je denkt stil te staan. Je hebt mooie plannen gemaakt maar het lukt niet om ze ook daadwerkelijk te realiseren.

Je hebt het gevoel dat je steeds weer vastloopt. Het lukt je niet om jezelf zichtbaar te maken.

Je merkt op dat je je toch weer terugtrekt, ondanks dat je door wilt gaan.

Om te weten waarom het in je leven niet wil stromen is het belangrijk om je leven achterwaarts te begrijpen.

Welke patronen, dynamieken en verstrikkingen draag jij met je mee vanuit het verleden?

Wist jij dat jouw struggels niet alleen bij jou zelf zitten?

Vanuit onze families hebben we veel meegekregen en dat heeft invloed op de keuzes die we maken.

Sommige angsten die we voelen zitten diepgeworteld in onze familiegeschiedenis.

Onbewust kan het zijn dat jij het verdriet of lot bent gaan dragen uit de generaties voor jou.

Om voorwaarts te kunnen leven moet je het achterwaarts begrijpen.

Sandra Heemskerk Familieopstellingen

Een individuele- of groepsopstelling?

Opstellingen heb je in vele soorten en maten. Bij mij kan je terecht voor een individuele opstelling maar ook voor een groepsopstelling.

De individuele opstellingen vinden plaats bij mij in de praktijk. Ik werk met poppetjes en vloerankers individueel op jou afgestemd.  Een individuele opstellingen is een mooie en fijne manier om inzicht te krijgen in jouw bewegingen en vastzittende patronen. Individuele opstellingen hebben eenzelfde helende werking als een groepsopstelling.

Jouw investering voor een individuele opstelling is € 95,00.

De groepsopstellingen vinden iedere derde dinsdagavond van de maand plaats in Bliss Open Space in Naaldwijk. Bij een groepsopstelling zijn er ongeveer zes tot zeven mensen aanwezig. Op deze avond is er ruimte voor twee vraaginbrengers. Deze vraaginbrengers hebben zich van te voren aangemeld. De anderen aanwezigen zijn de representanten. De opstelling word begeleid door Sandra Heemskerk en met elkaar maken wij de patronen zichtbaar. Tijdens deze avond worden er bij ons allemaal thema’s aangeraakt. Je gaat met veel nieuwe inzichten naar huis en deze helpen jou om knellende patronen te doorbreken.

Jouw investering vppr een groepsopstelling: € 30,00 Representant en € 75,00 als vraagsteller.